توان‌مندی‌ها و ظرفیت مجموعه‌ی کانون پرورش فکری در راستای نهادینه‌سازی مصرف بهینه‌ انرژی تشریح شد

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، توانمندی‌ها و ظرفیت مطلوب مجموعه کانون با در اختیار داشتن اعضا و مربیان هنرمند و متخصص در راستای نهادینه‌سازی مصرف بهینه انرژی تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار عبدالرحیم سیفی از کانون به عنوان ظرفیتی بسیار مناسب برای شناسایی الگوهای بهینه مصرف انرژی و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در بین کودکان و نوجوانان نام برده و بر خدمات‌رسانی فرهنگی به همه کودکان شهری و روستایی به عنوان شعار محوری کانون گلستان یاد نمود.

این مدیر فرهنگی اظهار داشت: کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن اعضا و مربیانی هنرمند و متخصص به امور فرهنگی، هنری، علمی و ادبی در قالب اجرای فعالیت‌هایی که روح هنر در آن جاری است می‌تواند با فشردن دست همکاری زمینه‌ی رشد و توسعه‌ی فرهنگ صرفه‌جویی و بهره‌مندی مطلوب از انرژی را در نسل فردای جامعه فراهم و ماندگار نماید.

ایشان با اشاره به ظرفیت‌های مناسب کانون همانند سالن نمایش، آسمان‌نمای دیجیتالی، تریلی سیار نمایش عروسکی و کلاس‌های آموزشی و سالن نمایشگاهی تصریح نمود: این نهاد تخصصی و فرهنگ‌ساز آمادگی دارد تا در قالب انعقاد قرارداد ضمن ارسال جدیدترین تولیدات فرهنگی و هنری خود برای کودکان و نوجوانان آن شرکت در طول سال، برنامه‌هایی از قبیل تولید انیمیشن، تولید نمایش عروسکی، چاپ کتاب، تهیه کلیپ، نمایشگاه و طراحی پوستر اجرا نموده و کلاس‌هایی فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی از قبیل کارگاه‌های نقاشی، سفال‌گری، داستان‌نویسی، شعرخوانی، کتاب‌خوانی، ‌قصه‌گویی، نمایش‌خلاق، نجوم، رباتیک، رایانه، شطرنج، قرآن و...در جهت تعامل و همکاری برگزار نماید.

در ادامه مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ضمن قدردانی از حضور فعال و موثر کانون در سطح جامعه ابراز امیدواری نمود که در بحث مدیریت بهینه مصرف بتوانیم از ظرفیت‌های این مجموعه به نحو ویژه بهره‌مند شده و از زبان هنر برای انتقال فرهنگ بهینه‌سازی انرژی استفاده نماییم.

ایشان افزود: آن‌چه که برای ما مهم جلوه می‌نماید میزان اثرگذاری این همکاری است که لازم است کارشناسان هر دو حوزه در جلسه‌ای تمامی فرآیند اجرا و مبانی مورد نیاز اطلاع‌رسانی را تحلیل و بررسی نمایند.

گفتنی است این نشست با اهدای دست‌ساخته‌ی اعضا از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری به مدیرعامل شرکت توزیع برق نیروی گلستان پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =