تجلیل از خادمان کوچک امام رضا(ع) در ویژه‌برنامه‌ی زائران آفتاب

آیین پایانی و تجلیل از برگزیدگان استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هم‌زمان با دهه کرامت آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، مسئول دبیرخانه‌ی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، مشاور امور بانوان فرماندار اردبیل، مدیرکل، کارشناسان و جمعی از مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری اردبیل برگزار شد.

هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل در این ویژه‌برنامه معنوی با تبریک دهه‌ی کرامت گفت: دشمنان خرچنگ وار نسبت به اسلام و انقلاب عناد دارند و حرمت‌های خواهری، برادری و حرمت ولایت را هدف قرار داده‌اند تا به نیت‌های شوم خود برسند.

وی تصریح کرد: حرمت نگه‌داشتن یک حرکت تربیتی مهم و مؤثر است و باید حرمت و احترام را در دوران کودکی آموزش دهیم.

 جمادیه با اشاره به اینکه نظارت‌ها و کنترل‌های افراطی مانع رشد استعدادهای کودکان می‌شوند، ادامه داد: والدین باید از اتفاقات اجتماعی درس بگیرند و با تشویق فرزندانشان با حضور در مکان‌های آموزشی و هنری زمینه‌ی ظهور و بروز استعدادهای آن‌ها را فراهم کنند.

مدیرکل کانون استان با اشاره به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: بیش از ۴۴۹ اثر در هفت بخش به دبیرخانه جشنواره از سوی مراکز کانون ارسال شد که از این تعداد ۵۷ نفر برگزیده شدند.

شایان‌ذکر است، پخش کلیپ فعالیت‌های اعضا و پویانمایی، اجرای سرود توسط گروه برگزیده استانی جشنواره رضوی، اجرای نمایش و برگزاری مسابقه در بین شرکت‌کنندگان از بخش‌های جنبی این ویژه‌برنامه بود که در ادامه از برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) با اهدا لوح و هدایای ویژه تجلیل به عمل آمد.

پس از پایان مراسم میهمانان با حضور در نمایشگاه جنبی از آثار ارسال‌شده به دبیرخانه‌ی استانی بازدید کردند، این نمایشگاه تا پایان دهه کرامت برای حضور علاقه‌مندان دایر خواهد بود تا دستاوردهای کودکان و نوجوانان مراکز مختلف مورد بازدید قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =