کانون، شش جایزه جشنواره انتشارات روابط عمومی را از آن خود کرد

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، شش جایزه را به اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص داد.

هیأت داوران این جشنواره، در بخش «مصاحبه»‌ روابط عمومی کانون را شایسته دریافت رتبه اول دانست.

در عین حال، اعضای داوری سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش‌های «خبر»، «پوستر» و «انیمیشن» رتبه دوم را به روابط عمومی کانون اختصاص داد.

همچنین، روابط عمومی کانون رتبه سوم این دوره از جشنواره را در بخش‌های «گزارش» و «اینفوگرافیک» از آن خود کرد.

بر همین اساس، «مصاحبه، خبر و گزارش»، نمونه‌های برگزیده آثار منتشر شده در نشریه داخلی کانون در بخش انتشارات اصلی، «پوستر و اینفوگرافیک»‌ در بخش هنرهای تجسمی و «انیمیشن» در بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری، از تولیدات اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون مورد بررسی و داوری قرار گرفته است.

در عین حال، «ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی، هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی و نحوه ارایه آثار» بخش‌های رقابتی و آموزشیِ سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود، برگزیدگان از میان بیش از 2000 اثر در 33 شاخه فعالیتی انتخاب شده‌اند.

گفتنی است این جشنواره در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه ملی و استانی روز 26 تیر 1397 در هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =