کد خبر: 280232
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
بازدید 814
همایش «دست مهر و روی ماه» به مناسبت دهه کرامت در قم برگزار شد

این همایش که به مناسبت دهه کرامت و اختتامیه جشنواره رضوی برگزار شد شامل مراسم لاله‌گردانی و افراشتن پرچم حرم مطهر فاطمه معصومه (س)، نمایشنامه‌خوانی، قصه‌خوانی، نمایش عروسکی و سرود بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، به مناسبت دهه کرامت همایش دست مهر و روی ماه در مجتمع فرهنگی هنری مرکز شماره ۱۰ در حالی برگزار شد که از برگزیدگان جشنواره رضوی نیز تقدیر بعمل آمد.

این همایش که به مناسبت دهه کرامت و اختتامیه جشنواره رضوی برگزار شد شامل مراسم لاله‌گردانی و افراشتن پرچم حرم مطهر فاطمه معصومه (س)، نمایشنامه‌خوانی، قصه‌خوانی، نمایش عروسکی و سرود بود.

حجت الاسلام نورموسوی و حجت الاسلام فرامرزی، قاسمی مدیرکل اجتماعی سیاسی استانداری و ظهیری مدیرکل امور بانوان استانداری از جمله مهمانانی بودند که کانون را در این همایش همراهی می‌کردند.

حسن ندافی در بخشی از سخنان خود در ارتباط با دهه کرامت گفت: در گیلان از من پرسیدند که آب و هوای شهر قم بهتر است یا گیلان که من در جواب گفتم آب و هوای شهر قم با گیلان فرق دارد اما حال و هوای این شهر را هیچ جای دنیا ندارد چرا که در این شهر غریبی بی معناست و من که تا کنون افتخار قریب پنج ماه خدمتگذاری را در این شهر به دست آوردم بر این مطلب صحه می‌گذارم که این شهر، غریب‌نواز و پر از حس و حال خدمت است.

ایشان در ادامه‌ی حضور خود در قم عنوان کرد: من سال‌هاست که هر ماه سعادت زیارت خانم حضرت معصومه (س) را داشته‌ام و به لطف ایشان بوده اگر توفیقی در زندگی به دست آورده‌ام و پس از وصف زندگی آن حضرت گفت: در ابتدا که خواستیم از پدران درخواست کنیم که در این همایش همراه دختران خود شرکت داشته باشند اصلا توقع این حضور را از آنها نداشتیم که واقعا ما را شگفت زده کردند و انشالله عاشقانه‌هایی از جنس ناب پدر و دختر در این همایش خلق خواهد شد.

پس از خیرمقدم ایشان خدمت مهمانان و مدعوین گرانقدر مجری برنامه  نام پدر و دخترانی که در برنامه حضور داشتند را خواند و ایشان با حضور بر روی سن، هدیه روز دختر را به دخترانشان تقدیم کردند. دست بوسی دختران و آغوش پدرانه‌ از زیباترین لحظات این همایش بود.

ظهیری نیز چند دقیقه‌ای از وجوب احترام به پدر و مادر از دیدگاه قرآن و احادیث برای شرکت کنندگان گفت و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها نباید محصور در کانون پرورش فکری باشد و آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌ها باید با این حرکات زیبا همراه باشند.

در این برنامه علاوه بر تقدیر و اهدای لوح به برگزیدگان جشنواره رضوی، مربیان بخش برگزیده‌ی این جشنواره، مربیان و همکاران تلاش‌گر در هفته‌ی فرهنگی قم در لبنان برای ظهور هر چه بهتر کانون در نمایشگاه نبطیه و مربیانی که طرح عیدانه‌ی کانون را با مهربانی گذرانده بودند نیز تقدیر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =