سفیران برق در کانون شهمیرزاد معرفی شدند

نمایشگاهی از آثار اعضای کودک و نوجوان با موضوع برق در کانون پرورش فکری شهمیرزاد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهمیرزاد از برگزاری نمایشگاه آثار اعضای کودک و نوجوان با موضوع برق در قالب نقاشی و نوشتن خلاق، خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای شعار سال، چهارشنبه ۱۷ مردادماه ۱۳۹۷ با حضور فرزاد کرکه‌آبادی رئیس اداره برق بخش شهمیرزاد گشایش یافت.

کرکه‌آبادی ضمن بازدید از نمایشگاه آثار خلاقانه اعضای کودک و نوجوان به بیان نکات قابل توجهی درخصوص مصرف درست برق، چگونگی تولید انرژی و چرایی استفاده از آن پرداخت.

وی در ادامه با پیوستن به پویش استانی «حمایت از کالای ایرانی» که به‌همت اعضا و مربیان کانون پرورش فکری راه‌اندازی شده، از کودکان و نوجوانان به‌عنوان «دوستداران و سفیران برق» یاد کرد و از آنها خواست تا با توجه به افزایش دما، مصرف برق را جدی گرفته و با رعایت اصول مدیریت مصرف، آینده روشنی را برای سرزمین ایران رقم زنند.

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد، برگزاری این نمایشگاه را نقطه عطفی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق عنوان و اظهار کرد: مربیان کانون پرورش فکری با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی تلاش می‌کنند تا در راستای آگاهی‌بخشی به نسل آینده گام بردارند و مخاطبان کودک و نوجوان را به مصرف درست انرژی تشویق کنند.

گفتنی است؛ در پایان از سوی رئیس اداره برق بخش شهمیرزاد از برگزیدگان آثار برتر با اهدای جایزه‌ای قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =