کد خبر: 280749
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
برپایی نمایشگاه تصویرگری‌ نشریه کوشش در موزه کودک

نمایشگاهی از تصویرگری‌های نشریه سرگرمی آموزشی «کوشش» کودک و خردسال در موزه کودک مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه 50 اثر تصویرگری از نشریه‌های کوشش «کودک» و «خردسال» انتخاب شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

براساس این خبر این آثار از میان تصویرگری‌های 19 شماره از نشریه «کوشش کودک» و 4 شماره «کوشش خردسال» انتخاب شده است.

بر همین اساس ندا عظیمی، زهره پریرخ، نیلوفر میرمحمدی، عاطفه ملکی‌جو، فاطمه رادپور، ثمینه سروقد، پریسا صابرمقدم، لیسا جمیله برجسته، مریم صفری، پرستو حقی و مامک رزمگیر از جمله تصویرگرانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

«کوشش» نشریه‌ای سرگرمی آموزشی است که از سال 1382 تاکنون به شکل فصل‌نامه منتشر می‌شود و در ابتدا ویژه مخاطبان سه گروه سنی (الف، ب، ج) در یک مجله منتشر می‌شد اما از سال 1387 کوشش خردسال برای گروه سنی(الف) از این مجموعه جدا و به شکل نشریه مستقل انتشار پیدا کرد و نشریه کوشش کودک نیز برای مخاطبان رده‌ی سنی(ب وج) تولید شد.

نشریه «کوشش» تلاش می‌کند به کمک مجموعه‌ای درهم تنیده از ادبیات، هنرهای تجسمی و مهارت‌های آموزشی به پرورش اخلاق، خلاقیت و زیبایی‌شناختی کودکان بپردازد و توانایی‌های حسی و ذهنی آن‌ها را افزایش دهد تا چشم‌اندازی از آینده در برابرشان بگشاید.

تاکنون 35 عنوان برای کودکان و 24 عنوان از این نشریه برای خردسالان منتشر شده و تازه‌ترین شماره آن نیز در مراحل پایانی انتشار قرار دارد که به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه تصویرگری‌ نشریه کوشش از 23 مرداد در موزه کودک واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برپا شده و تا پایان سال 1397 عموم علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =