به کار کانون اعتقاد دارم، تربیت و آموزش غیرمستقیم مؤثر است.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در ادامه سفرهای استانی به قم سفر کرد و در نشست صمیمانه با همکاران کانون استان قم گفت: این حقیقت برای من ثابت شده است که کار در کانون تنها شوق به خدمتگزاری و عشق به کودک و نوجوان این سرزمین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، امیرحسین آزادی‌وفا در نشست با مربیان و کارشناسان کانون استان قم از علاقه به حضور و فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت و بر لزوم آماده سازی بستری مناسب جهت تسهیل فعالیت مربیان و تربیت نسل فرهیخته و آینده‌ساز کشور، با امکانات بهتر تاکید کرد.

این دیدار که از ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۱۳۹۷/۵/۲۴ در محل مجتمع کانون فرهنگی هنری مرکز شماره ۱۰ آغاز شد، آزادی‌وفا پس از بازدید امکانات و طبقات مختلف مجتمع در سالن جلسات با مدیرکل و کارشناسان کانون استان قم به گفتگو نشست و کارشناسان در هر بخش نقطه نظرات و خواسته‌های خود را خدمت ایشان عنوان کردند.

در ابتدای این جلسه حسن ندافی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ضمن خوش‌آمدگویی، از فعالیت‌های صورت گرفته و ویژه برنامه‌های اجرا شده در چند ماه نخست سال گفت و تاکید کرد که استفاده از تک‌تک نظرات کارشناسی ستاد، رمز موفقیت و پیشبرد اهداف کانون استان بوده است.

ایشان همچنین ضمن ابراز امیدواری از سفر معاون توسعه و مدیریت منابع مالی کانون یادآور شد که جایگاه کانون قم در بین کانون کشور در جایگاه بالایی است و از افتخارات اعضا و مربیان قمی برای ایشان نکاتی را قرائت کرد.

کاظم محمدخانی کارشناس مالی کانون قم با ارائه گزارشی از موقعیت مراکز، مساحت، امکانات و تجهیزات آنها و فعالیت‌های کلی کانون استان گفت و خاطر نشان کرد که مجموعه‌ی همکاران در مسیر تربیت اعضا از هیچ اقدامی برای مناسب‌سازی فضای فعالیت بچه‌ها دریغ نخواهند کرد.

پس از این جلسه، آزادی‌وفا در نشست صمیمانه‌ای پای صحبت‌ مربیان استان نشست و به پرسش‌ها و دغدغه‌های آن‌ها در زمینه‌ی مرتبط پاسخ گفت.

آزادی‌وفا گفت: «من و همکاران در ستاد مرکزی کانون از ابتدای فعالیت بر این باوریم، هر امکانات وظرفیتی که در اختیار کانون است برای کارکنان واعضای مستعد و خلاق کانون کشور است و قول می‌دهم که شأن و شخصیت کانون را بیش از پیش تقویت کنیم و شما که به واقع عاشق کانون و کار در این مجموعه هستید را به جایگاه حقیقی خودتان برسانیم.»

ایشان در پایان نشست برای همکاران خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم به پاس تلاش آنها در این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

در حاشیه‌ی این نشست در حضور آزادی‌وفا از زارعی خدمات مرکز شماره 2 کانون استان قم به علت صداقت و فداکاری در خدمت رسانی به مجموعه کانون تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =