کد خبر: 281005
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
بازدید 1308
جشن پایان کارگاه‌های تابستانه در مراکز فرهنگی هنری کانون کوثر

جشن پایان کارگاه‌های تابستانه با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از اعضا و اولیاء در مراکز فرهنگی هنری شهرستان کوثر برگزار شد.

جشن پایان کارگاه‌های تابستانه در مرکز شماره یک کانون کوثر که با حضور بیش از ۸۰ نفر از اعضا برگزار شد با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری همراه بود.

در این مراسم اکرم راضی مربی مسئول مرکز، ضمن برشمردن مزایای شرکت در کارگاه‌های تابستانه کانون، گفت: اعضایی که مرتب در این کارگاه‌ها حضور می‌یابند از امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری برخوردارند.

در ادامه برنامه، اعضای نوجوان مرکز سرود اجرا کردند و کلیپی از کارگاه‌های تابستانه پخش شد که در پایان، برای اعضای شرکت‌کننده در کارگاه‌ها، گواهی پایان دوره و به‌رسم یادبود کتاب اهدا شد.

مرکز دو کانون کوثر نیز به مناسبت پایان کارگاه‌های تابستانه، جشنی را با حضور بیش از ۶۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر برگزار کرد. این جشن ابتدا در سالن مطالعه‌ی مرکز با قرائت قرآن کریم، پخش سرود ملی و کلیپی از فعالیت کلاس‌های تابستان آغاز شد.

زهرا نوروزی مربی مسئول مرکز ضمن خیرمقدم گویی به اعضا و مربیان تابستان، از اعضایی که در طول تابستان بیشترین کتاب را مطالعه کرده بودند خواست تا با گفتن۱۰ عنوان کتاب در مسابقه‌ی کتاب‌خوانان برتر شرکت کنند که در این بخش، شیرین‌رستمی عضو نوجوان مرکز با گفتن۱۵عنوان کتاب برگزیده‌ی این مسابقه شد و از وی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه‌ی این جشن مسابقه‌ی طناب‌کشی بین اعضای کودک و نوجوان پسر و دختر، مسابقه‌ی پرتاب حلقه و تقلید صدا اجرا شد، در مسابقه‌ی طناب‌کشی اعضای نوجوان پسر برنده شدند و مورد تشویق قرار گرفتند و در بخش پرتاب حلقه نیز هلیا قشلاقیان با پرتاب سه حلقه و در بخش تقلید صدا ابوالفضل نقی پور از برگزیدگان بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =