کد خبر: 281068
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
بازدید 1157
دیدار با خانواده شهید نوجوان در بیارجمند

جانشین مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در بیارجمند با خانواده شهید نوجوان رمضانعلی احمدی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهری جهان‌ جانشین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در چهارمین‌روز از هفته دولت به‌همراه کارشناسان فرهنگی، روابط‌عمومی و مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون بیارجمند با مادر شهید رمضانعلی احمدی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

جهان در این دیدار با ذکر صلواتی، ضمن ابلاغ پیام مهدی جمال مدیرکل کانون استان سمنان و تبریک دهه امامت و ولایت، تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت‌سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای نوجوان و پاسداشت حماسه‌ی این غیورمردان وطن را وظیفه‌ی همگانی دانست و گفت: انتقال مفاهیم ارزشمندی مانند فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز جامعه از برنامه‌های شاخص مربیان کانون پرورش فکری است.

وی در ادامه با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، دیدار با خانواده شهدا را مایه افتخار و نوعی تجدید قوای روحی و آن را موجب برکت فعالیت‌های کانون عنوان و خاطرنشان کرد: نقش مادران شهید در تربیت فرزندانی مخلص، صادق و خداجو بسیار با ارزش و بهترین راه پاسداشت خون شهدا، خدمت صادقانه به مردم است.

ماه‌خانم عجمی مادر شهید احمدی با بیان اینکه رمضانعلی، فرزندی بسیار مهربان، خوش‌رو و پاک‌دل بود و رابطه‌ی عاطفی شدیدی با مادرش داشت، به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و صبوری، مردم‌داری، کمک به نیازمندان، برپایی نماز اول وقت، احترام به والدین به‌ویژه مادر، ولایت‌پذیری و عشق به وطن و اسلام را از ویژگی‌های ممتاز و برجسته‌ی او برشمرد.

در پایان این دیدار که به‌منظور گرامی‌داشت یاد شهدا در هفته دولت انجام گرفت، جهان به نمایندگی از سوی مدیرکل کانون استان سمنان، لوح سپاس و هدیه‌ای به مادر شهید اهدا کرد.

گفتنی است شهید رمضانعلی احمدی در سن ۱۸ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید و سالن اجتماعات مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بیارجمند به نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =