برگزاری جشن‌های «قربان تا غدیر» در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان

مریبان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون در سیستان و بلوچستان ویژه برنامه‌های بزرگ‌داشت عیدهای قربان و غدیر را اجرا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مریبان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون ویژه برنامه‌های بزرگداشت عیدهای قربان و غدیر را اجرا کردند.

عید همیشه پیام آور شادی، مهربانی و دوستی در میان مردم است و بسیاری لذت کنار هم شاد بودن بودن را بیش از هر زمان دیگری تجربه می‌کنند.

در این روزها نیز مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی دو عید بزرگ مسلمانان را جشن گرفتند و شادی خود را با دوستان‌شان تقسیم کردند.

مراکز کانون استان در فاصله‌ی روزهای عید قربان تا غدیر به انجام فعالیت‌هایی نظیر معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت، کتاب و برپایی کارگاه‌های نقاشی و کاردستی پرداختند و در کنار آن آعضا با اجرای سرود، شعر خوانی و نمایش خلاق با این دو مناسبت بزرگ آشنایی بیشتری پیدا کردند.

حضور در جشن‌های مردمی عید قربان و غدیر نیز برنامه‌ی دیگری بود که توسط تعدادی از مراکز اجرا شد و مربیان و اعضای هنرمند مراکز با انجام برخی از فعالیت‌های هنری در غرفه‌های کانون میزبان کودکان و نوجوانان بودند و لبخند را بر لبان آنان نشاندند.

در مرکز هامون علاوه بر اعضا، ویژه برنامه‌ای نیز برای مادران اجرا شد که در آن مادران به مناسبت این دو عید بزرگ مولودی‌خوانی کردند که در پایان از آنان قدردانی شد.

مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه و پنج زاهدان، شماره‌ی یک و دو زابل، هامون، بُنجار، میرجاوه، مراکز سیار روستایی و پستی سیستان، چابهار، شماره‌ی دو خاش، کنارک، زهک و نیکشهر از جمله‌ی این مراکز بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =