کد خبر: 281187
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
بازدید 464
بازخوانی هشت سال حماسه و ایثار

طرح سپاس، به منظور بازخوانی حماسه‌ی حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرفراز ایران اسلامی از سوی کانون استان گیلان درحال برگزاری است.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، «سپاس» عنوان طرحی است که به منظور بازخوانی حماسه‌ی مردان و زنان ایران اسلامی از سوی کانون استان گیلان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

این طرح نگاهی ویژه به فراهم‌سازی امکان هم‌نشینی نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی دارد و در این گذر به معرفی الگوهای مقاومت و ایثار به کودکان و نوجوانان ایران اسلامی می‌پردازد.

دعوت از این سرمایه‌های معنوی کشور برای شرکت در ویژه‌برنامه‌ها و هم‌چنین حضور در منزل این عزیزان، از جمله برنامه‌هایی است که در دستورکار مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان ‌قراردارد.

درهمین حال کودکان و نوجوانان ایران اسلامی با چگونگی شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی بیش‌از گذشته آشناشده و با مردان و زنانی که در مانایی و ماندگاری آن نقش به‌سزایی داشته‌اند، به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

همراهی با روایت‌ حماسه‌سازان از رویدادهای هشت سال دفاع مقدس و آشنایی با تلاش‌های هدف‌مند دشمنان برای جلوگیری از روند رو به رشد انقلاب، از رهاوردهای هم‌نشینی با یادگاران ماندگار انقلاب اسلامی است.

هم‌چنین، مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری بیش از گذشته با شهیدان دانش‌آموز آشناشده و در سایه نشست با نزدیکان این شهدا، از اهداف بلند آنان برای حضوردرمکتب جهاد و شهادت آگاهی‌می‌یابند.

 اهدای لوح سپاس و قدردانی از تلاش‌های ناتمام خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و هم‌چنین آزادگان  ایران اسلامی نیز ازجمله برنامه‌های است که در اجرای این طرح مد نظرقراردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =