مسابقه بازی‌های رایانه‌ای در کانون سمنان برگزار می‌شود

۱۱۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در مسابقه بازی‌های رایانه‌ای ایرانی‌اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از استقبال بیش از ۱۱۰ کودک و نوجوان پسر ۸ تا ۱۴ ساله عضو مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون سمنان، مهدی‌شهر، شهمیرزاد و سرخه برای شرکت در مسابقه رایانه‌ای ایرانی‌اسلامی خبر داد و گفت: این مسابقه، ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه ۱۳۹۷ طی سه روز در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان برگزار می‌شود.

جمال، هدف از اجرای این مسابقه را جذب و پایداری اعضای نوجوان، معرفی تولیدات مناسب کانون در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، تمرین مهارت‌های زندگی، تقویت کار گروهی و ایجاد رقابت سالم بین اعضای کودک و نوجوان، عنوان و خاطرنشان کرد: فراخوان مسابقه، مردادماه سال جاری به مراکز فرهنگی‌هنری فرستاده شد و اعضا با تکمیل فرم ثبت‌نام و تشکیل گروه، آمادگی خود را از شرکت در این مسابقه اعلام کردند.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه افزود: مسابقه بازی‌های رایانه‌ای در یک مرحله برگزار و از برگزیدگان در هفته ملی کودک با اهدای لوح و جوایز نقدی تجلیل می‌شود.

گفتنی است؛ شنبه ۱۷ شهریور اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون سرخه و شهمیرزاد، یک‌شنبه ۱۸ شهریور اعضای مراکز فرهنگی‌هنری مهدی‌شهر و شماره یک کانون سمنان، دوشنبه ۱۹ شهریور نیز اعضای مجتمع و مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو سمنان در گروه‌های دو نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =