در چهار محال و بختیاری اجرا می شود

جشنواره ی قصه گویی نوجوانان، پدربزرگها و مادربزرگها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تا پایان شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: رقابت اعضای نوجوان و پدر بزرگها و مادر بزرگها همزمان با برگزاری مرحله ی استانی بیست و یکمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی چهار محال و بختیاری از 18 شهریور ماه 1397 در مرکز فرهنگی‌هنری شماره 3 شهرکرد آغاز شد.

در این بخش اعضای شرکت کننده، اولیا و پدر بزرگها و مادربزرگها در جشنواره های کتابخانه ای در مراکز فرهنگی‌هنری‌استان به رقابت خواهند پرداخت.

داوران این بخش را مربیان فرهنگی، ادبی و هنری مراکز تشکیل می دهند  که قرار است 357 شرکت کننده در بخش کتابخانه ای را در استان مورد داوری قرار دهند.

بخش استانی این جشنواره در روزهای 7 و 8 مهر ماه با حضور برگزیدگان مراکز استان در سالن سینما کودک شهرکرد با هم رقابت خواهند کرد.

قرار است 3عضو نوجوان و 3 پدر بزرگ یا مادر بزرگ در مرحله ی نهایی این جشنواره به عنوان منتخب استانی به تهران معرفی و قصه گویی شان مورد داوری جهت شرکت در مرحله ی پایانی این مسابقات همزمان با پایان آذر ماه در تهران قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =