پویش فصل گرم کتاب در مراکز فرهنگی و هنری کانون  مازندران به ایستگاه آخر رسید

«فصلِ گرم کتاب» عنوان پویشی است که کانون پرورش فکری مازندران با همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌های 6شهرستان همزمان با تابستان امسال، ایستگاه‌های کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به درون بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و فضاهای عمومی برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برپا شده است و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی)» تاکید داشت.

بر این اساس  در برنامه «فصل گرم کتاب»  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  مازندران با همکاری و تعامل سازمان‌های فرهنگی همچون شهرداری ها و دیگر دستگاه‌های فرهنگی دربوستان‌ها و تفرج‌گاه‌های شهرستان‌؛ ساری- رامسر- چالوس – دلگشا- نور- فریدون‌کنار و بابل  به اجرا درآمد و با استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها مواجه شد.

پویش فصل گرم کتاب در قالب برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، به معرفی کانون، عرضه‌ی خدمات فرهنگی، چگونگی برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و جذب عضو پرداخت و تلاش نمود تا لحظه های شاد و جذابی برای بچه‌ها ایجاد نماید.

این برنامه که به مدت شش جلسه و هفته ای یک‌باراز سوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  مازندران اجرا شد، بر اساس شیوه‌نامه‌ی تدوین شده از سوی معاونت فرهنگی کانون بود و بر این مساله تاکید داشت که کانون استان‌ها دست‌کم یک روز در هفته در فصل تابستان 1397 اقدام به برپایی ایستگاه‌های عرضه خدمات فرهنگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =