نخستین نشست رسمی دبیرخانه‌ی هفته‌ی ملی کودک در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: هفته‌ی ملی کودک فرصتی است برای اینکه صدای کودکان و نوجوانان را به گوش مسئولان برسانیم تا آنها بدانند که کودکان هستند و حق زندگی دارند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، نخستین نشست دبیرخانه‌ی هفته‌ی ملی کودک در کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در این جلسه ضمن تسلیت ماه محرم، فرارسیدن هفته‌ی دفاع مقدس را تبریک گفت و برای همه‌ی کسانی که برای سربلندی ایران عزیز از جان و مال و سلامتی خود گذشتند، آرزوی سرافرازی کرد.

معصومه هادی سپس با اشاره به شعار هفته‌ی ملی کودک(آینده را باید ساخت) گفت: آینده را با همه‌ی اتفاق‌های خوب و بدی که قرار است بیفتد، باید بسازیم زیرا این دو با هم معنا پیدا می‌کنند؛ شیرینی‌ها به ما می‌گویند زندگی فقط تلخی نیست و تلخی‌ها به ما یادآوری می‌کنند زندگی چندان راحت نیست.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم به کودکان بیاموزیم که زندگی تلاش و تمرین می‌خواهد؛ برای «ساختن» لازم است همت کنیم؛ در سختی‌ها امیدمان را از دست ندهیم و در موفقیت‌ها شکرگزاری را فراموش نکنیم.

دبیر هفته‌ی ملی کودک در استان در ادامه ضمن تشکر از ارایه‌ی پیشنهادهای همکاران برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک گفت: همه‌ی همکاران ما در طول سال برای شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنند اما هفته‌ی ملی کودک فرصتی است برای اینکه صدای کودکان و نوجوانان را به گوش مسئولان برسانیم تا آنها بدانند که کودکان هستند و حق زندگی دارند، حق دارند شادی کنند و به آنها بیشتر توجه شود که برای این بخش نیاز به تبلیغ و اطلاع‌رسانی داریم.

هادی سپس با اشاره به فعالیت‌هایی که پیش از این در مراکز به منظور اجرای موثر برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک آغاز شده، گفت: توجه به عنصر «کیفیت» در انجام فعالیت‌های این هفته باعث می‌شود به اهداف خود برای توجه مسئولان و خانواده‌ها برسیم و از سوی دیگر توان‌مندی‌های کانون دیده شود و این ارتباط مستقیم با توانایی مربیان ما در مراکز فرهنگی هنری دارد.

توجه به توانایی‌های کانون زبان، مشارکت جدی کودکان و نوجوانان در اجرای برنامه‌ها، ارایه‌ی برنامه‌های شاخص فرهنگی، هنری، ادبی و علمی دیگر مواردی بود که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر آن تاکید کرد.

قابل ذکر است پیش از سخنان مدیرکل کانون استان، رابط هفته‌ی ملی کودک گزارشی در خصوص شیوه نامه ارایه کرد و در ادامه همکاران برنامه‌های پیشنهادی خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =