عضویت رایگان «دانش آموزان بورسیه‌ی بنیاد دانش» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

دانش آموزان بورسیه‌ی بنیاد دانش در آستانه‌ی هفته‌ی ملی کودک به طور رایگان عضو کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، دانش آموزان بنیاد دانش به عضویت رایگان کانون استان درآمدند.

در ابتدای این ویژه برنامه، که با حضور بورسیه‌های بنیاد دانش، جمعی از مسئولان، همکاران کانون و خانواده‌ها برگزار شد، مدیرکل کانون استان خطاب به دانش آموزان بنیاد دانش گفت: شما عزیزان به واسطه‌ی استعدادهای درخشنانی که در وجودتان به امانت نهاده شده، مورد عنایت ویژه‌ی خداوند هستید و همه‌ی مسئولانی که امروز در جمع ما حضور دارند با افتخار برای کمک به شکوفایی بیشتر شما دور هم جمع شده‌اند.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به سرگذشت بزرگانی که با پشت سر گذاشتن سختی‌ها در دنیا تاثیرگذار شدند، گفت: هیچ مانعی بر سر راه موفقیت انسان نیست مگر اینکه این مانع در ذهن او وجود داشته باشد، از سختی‌ها نهراسید و با فکر بلند و توانایی‌های‌تان تلاش کنید تا دنیا جای بهتری برای زندگی شود.

وی سپس با عنوان شعار هفته‌ی ملی کودک«آینده را باید ساخت» فرارسیدن این هفته را به حاضران تبریک گفت و افزود: شما سرمایه‌های ارزشمندی هستید که با تکیه بر توانایی‌هایتان باید آینده‌ی خود را بسازید و اطمینان داشته باشید خداوند کسانی را در مسیر شما قرار می‌دهد تا همراه و یاری‌گر شما باشند تا به مقصد برسید.

هادی هم‌چنین با معرفی برخی از فعالیت‌های کانون به دانش آموزان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان با افتخار کارت عضویت رایگان کانون را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما از امروز می‌توانید در همه‌ی مراکز کانون در سراسر استان از خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و علمی آن بهره‌مند شوید.

مدیرکل کانون در پایان اظهار امیدواری کرد با همت همکاران شرایطی فراهم شود تا زمینه‌های رشد فکری و فرهنگی اعضای جدید کانون فراهم شود زیرا جامعه در همه‌ی عرصه‌ها نیازمند افراد موثر و تواناست و کودکان و نوجوانان برای کمک به این هدف علاوه بر توانایی علمی لازم است بکوشند تا در بخش‌های فرهنگ، هنری و ادبی هم خود را توان‌مند سازند.

شاهنامه خوانی اعضای کانون، اجرای برنامه‌های هنری، پخش نماهنگ و گزارش کوتاهی از فعالیت‌های بنیاد دانش توسط مدیر اجرایی آن بخش‌های گوناگون این ویژه برنامه بودند.

قابل ذکر است بنیاد دانش، نهادی است که حمایت تحصیلی از کودکان با استعداد محروم از نعمت پدر را به کمک سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌دهد.

گفتنی است در این ویژه برنامه علاوه بر همکاران کانون، نماینده‌ی استانداری، رییس پردیس فرهنگیان، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان، رییس اداره‌ی امور تربیتی آموزش و پرورش، استادان دانشگاه، اعضای شورای شهر و معاون فنی و حرفه‌ای استان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =