کد خبر: 282955
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
بازدید 930
میزبانی گیلان از گردهم‌آیی مدیران مالی و ذیحسابان کانون کشور

گردهم‌آیی مدیران مالی و مسوولان ذیحسابی کانون کشور روزهای دوم و سوم آبان ماه ۱۳۹۷در زیباکنار استان گیلان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این گردهم‌آیی که به منظور ایجاد فرصت‌های تازه برای ارتقای سطح آگاهی‌های همکاران و  فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای هم‌اندیشی مدیران مالی و مسوولان ذیحسابی کانون صورت‌گرفت،‌ به دو محور موضوعی آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم و هم‌چنین راه‌های افزایش هوش هیجانی در پیش‌برد اهداف و برنامه‌های اداری اختصاص داشت.

برهمین اساس، شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و استقرار نظام یکپارچه اطلاعات مالیاتی ازجمله مباحثی بود که نخستین میهمان برنامه به آن اشاره داشت.

علی صادق‌پور در همین زمینه به اهداف و اولویت‌های سازمان امورمالیاتی کشور درایجاد پایگاه‌های اطلاعات هویتی،‌ عملکردی و دارایی مودیان مالیاتی چون: اطلاعات مالی،‌ پولی و اعتباری،‌ مالیاتی و سرمایه‌های ملکی پرداخت و شفاف‌سازی را از وظایف اشخاص حقیقی و حقوقی عنوان‌کرد.

علی صادق پور، رئیس گروه امورمالیاتی استان گیلان

رئیس گروه امورمالیاتی اداره کل امورمالیاتی استان گیلان دراین نشست هم چنین اشاره‌ای به تبصره‌های ماده ۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم داشت و موارد مربوط به تخلف مالیاتی را برای حاضران تشریح کرد.

پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و ارایه راهکارهای مناسب برای شفاف‌سازی مالیاتی و همگامی با قوانین این حوزه دیگر بخش این نشست به شمارمی‌رفت.

برپایه این گزارش، دومین نشست آموزشی مدیران مالی و مسوولان ذیحسابی کانون کشور نیز با نگاهی وی‍‍ژه به هوش هیجانی و نقش آن در موفقیت فردی و ادارای برگزارشد و مدرس این نشست ضمن مرور پیشینه علم روان‌شناسی، به هفت عامل عمومی و اختصاصی هوش پرداخت.

قربانعلی یحیایی، رئیس نظام روانشناسان و مشاوران استان گیلان

قربانعلی یحیایی دراین میان به هوش درون فردی و بین فردی اشاره و تفاوت‌های ای کی یو ( EQ) و آی کی یو (IQ)  را برای حاضران تشریح کرد.

رئیس نظام روان‌شناسان و مشاوران استان گیلان درعین حال به اهمیت و کاربردهای این دو نوع از هوش پرداخت و با تبیین این موضوع که امکان ارتقای هوش هیجانی (ای کی یو) با تمرین‌های هدف‌مند وجوددارد، بر ضرورت توجه به این امر تاکید کرد.

این مدرس دانشگاه درهمین حال نقش هوش هیجانی در روابط اجتماعی و هم چنین اثربخشی آن پیش‌برد اهداف اداری را یادآورشد و راه‌کارهایی برای تقویت هوش هیجانی افراد ارایه داد.

مدیر کل امور مالی و ذیحسابی کانون کشور نیز در این گردهم‌آیی با قدردانی از تصمیم‌گیرندگان و  دست‌اندرکاران برگزاری این گردهم‌آیی اظهارامیدواری کرد تا روند برگزاری چنین برنامه‌هایی ادامه‌یابد.

هادی یوسف زاده، مدیر کل امورمالی و ذیحسابی کانون

هادی یوسف‌زاده درهمین حال از همکاران حوزه مالی کانون به عنوان سرمایه‌های این مجموعه فرهنگی یادکرد و خواستار به روزرسانی آگاهی‌ها و ارتقای توان مندی همکاران درجهت نیل به اهداف کانون شد.

مدیر کل کانون استان گیلان نیز ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، فعالیت در حوزه مالی را مهم و دارای ظرافت توصیف‌کرد و با اشاره به اخلاق محوری و انضباط مالی حاکم بر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان تصریح‌کرد: شفاف‌سازی و رفع دغدغه‌های مالی، انتظاری شایسته از دست اندکاران این حوزه است.

اسفندیارضیائی درادامه سخنان خود به ارایه پیشنهادهایی در ارتباط با راه‌های بازنگری دربودجه‌های جاری استان‌ها، ارایه خدمات بهتر رفاهی به همکاران و راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در استان‌های کشور پرداخت و از توجه تصمیم گیرندگان کانون به این امر مهم قدردانی‌کرد.

اسفندیارضیائی، مدیر کل کانون استان گیلان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =