هم‌گامی چهار نسل در راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان

کارکنان و اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری با برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری و شرکت در راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان، جلوه‌ای از ولایت‌مداری و استکبارستیزی خود را به نمایش‌گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، در آستانه چهلمین سال‌گرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، چهار نسل انقلابی این سرزمین با حضور در راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان، استکبارستیزی و هم‌گامی‌ خود را در مسیر صیانت از استقلال و آزادی‌خواهی به تصویرکشیدند.

درهمین حال پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت نیز میزبان ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کانون باعنوان«روزماندگار» بود و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی در روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، به‌تشریح  سه رویداد مهم این روز برای کودکان و نوجوان ایران اسلامی پرداختند.

برهمین‌اساس معرفی وقایع تبعید امام خمینی (ره)، شهادت دانش‌آموزان از سوی رژیم طاغوت و هم‌چنین،  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) از جمله برنامه‌ها به شمارمی‌رفت و دراین میان نیز مربیان با اجرای فعالیت‌های ادبی و برپایی کارگاه‌های خوشنویسی، نقاشی و کاردستی، بستری مناسب برای بروز استعدادهای کودکان و نوجوانان در این زمینه فراهم‌کردند.

برپایه این گزارش، چهره‌آرایی و ترسیم پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بر گونه‌های کودکان و نوجوانان ازدیگر برنامه‌های ایستگاه فعالیت‌ی فرهنگی، ادبی و هنری کانون در این روز بود که با حضور کارکنان و اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبارجهانی همراه‌شد.

گفتنی است  در همین راستا مربیان و اعضای ۳۱مرکز فرهنگی هنری ثابت، دو مرکز فراگیر، یک کتاب‌خانه سیار شهری، چهارکتاب‌خانه پستی وهم‌چنین، دو کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز با اجرای برنامه‌هایی این روز راگرامی داشتند.

طی اجرای این ویژه‌برنامه‌ها که با حضور کودکان و نوجوانان و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان  صورت‌گرفت، مربیان با برپایی کارگاه‌های ادبی، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، شعرخوانی، ماکت‌سازی، معرفی کتاب و نشریه‌نگاری، به تبیین اهمیت روز ملی مبارزه با استکبارجهانی برای آینده‌سازان ایران اسلامی پرداختند.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =