کد خبر: 283164
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
بازدید 1110
از همکاران مرکز شماره چهار کرج  تجلیل شد

مدیر کل کانون البرز، با اهدا لوح، از تلاش های همکاران مرکز چهار در خصوص اجرای موفق ویژه برنامه «تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم استان البرز» تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، ویژه برنامه «تکریم فرزندان قهرمان‌ترین قهرمانان سرزمین ما»،  ویژه تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم استان، با حضور مسئولان و خانواده‌های این عزیزان همزمان با کنگره بزرگ  شهدای استان البرز برگزار و فعالیت‌های متنوعی توسط مربیان و اعضا مرکز شماره چهار کرج، در این برنامه، تدارک دیده و اجرا شد.

مدیر کل کانون البرز در نشست شورای فرهنگی استان،  که به میزبانی  مرکز شماره چهار کرج، برگزار شد،  ضمن اشاره به ضرورت  اجرای برنامه‌های عضو محور، تقسیم فعالیت‌ها و استفاده از توانمندی های فردی و گروهی، تمام این توجهات را از دلایل موفقیت این برنامه خواند.

گفتنی است در این نشست، علاوه بر  تجلیل و اهدا لوح تقدیر به همکاران مرکز چهار کرج، وضعیت کلی مرکز و فعالیت های آن نیز با حضوراعضای شورای فرهنگی، متشکل از  مدیر کل، معاون فرهنگی، اجرایی و کارشناسان و جمعی از مسئولان و مربیان استان، بررسی شد.

لیلی همتی قهوه، مسئول مرکز در توضیح کوتاهی ویژه برنامه‌های سالانه مرکز را تشریح و توجه به پرورش محاسن اخلاقی و تفکر انتقادی، خلاق و مراقبتی و برنامه ریزی فعالیت‌ها بر این اساس را هدف اصلی فعالیت‌های این مرکز در سال ۱۳۹۷، خواند.

فرزانه ایران پاک، مسئول واحد نجوم نیز دراین نشست، نکاتی را در رابطه با تجربه کار نجومی با اعضا این مرکز عنوان و چگونگی اجرای این برنامه‌ها را توضیح داد.

در ادامه معاون فرهنگی، اجرایی و کارشناسان بخش های مختلف ، تحلیل کمی و کیفی خود از برنامه‌های این مرکز را ارایه دادند.

گفتنی است این نشست روز دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷، در مرکز شماره چهار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، واقع در کرج، حصارک بالا، برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =