اعلام حمایت مدیرکل کانون استان اردبیل از کودکان و نوجوانان بیمار کلیوی

هم‌زمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب؛ مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضور در انجمن حمایت از بیماران کلیوی، از ارایه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان بیمار تحت پوشش این انجمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با آغاز بیست و ششمین دوره هفته کتاب، مدیرکل کانون استان با حضور در انجمن حمایت از بیماران کلیوی، برای ارایه خدمات فرهنگی هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان تحت پوشش این انجمن اعلام آمادگی کرد.

احدزاده درباره اقداماتی که مصادف با هفته کتاب و حمایت از کودکان و نوجوانان تحت پوشش این انجمن انجام خواهد شد، گفت: با برنامه‌ریزی و همکاری انجمن حمایت از بیماران کلیوی، علاوه بر ارایه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان بیمار پیوندی و دیالیزی، ثبت‌نام رایگان آن‌ها در مراکز فرهنگی هنری کانون استان انجام خواهد شد و به دیگر بیماران خاص نیز خدمات ویژه‌ای ارائه خواهیم کرد.

این مسوول فرهنگی با یادآوری شعار امسال کانون پرورش فکری که«خوب زنگی کردن تمرین می‌خواهد» افزود: هدف اصلی کانون، علاوه بر حمایت از کودکان و نوجوانان بیمار و نیازمند، اصلاح سبک زندگی آن‌ها است و برای فرهنگ‌سازی این موضوع بر توزیع بروشورها و برپایی کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی اقدام خواهد شد. گفتنی است که بیست و ششمین دوره هفته کتاب با شعار «حال خوش خواندن» از ۲۴ آبان تا ۱ آذر ۱۳۹۷ در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =