جشن کتاب و کتاب‌خوانی در کانون نیر

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، جشنی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان نیر و با شرکت۸۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جشن برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با اجرای شیدا صبری عضو کانون نیر انجام شد.

پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل در سخنانی با تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی، کودکان و نوجوانان را به خواندن کتاب تشویق کرد و با طرح سؤالاتی به‌صورت مسابقه، از اعضای شرکت‌کننده خواست تا درباره شاعران و نویسندگان بومی شهرستان تحقیق کنند و بنویسند.

در ادامه، علیرضا علیپور فرماندار شهرستان نیز با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: متأسفانه سرانه مطالعه در کشور بسیار کم است که در راستای تقویت آن باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باید به روستاهای شهرستان نیر گسترش یابد.

شایان‌ذکر است، برگزاری کارگاه هنری توسط شهره جمالی مربی هنری و بازدید از نمایشگاه عکس، نقاشی و سفال، شعرخوانی توسط اعضا، معرفی و خلاصه گویی کتاب، پخش کلیپ از فعالیت‌های کانون نیر در سال ۱۳۹۷و پخش پویانمایی، اجرای موسیقی و تجلیل از اعضای کتاب‌خوان مرکز از برنامه‌های اجراشده در این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =