بزرگداشت جعفر ابراهیمی(شاهد)

هم‌زمان با هفته کتاب؛ اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به نکوداشت شاعر توانمند کودک و نوجوان کشور، استاد جعفر ابراهیمی (شاهد) می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی از استاد جعفر ابراهیمی «شاهد»، از مفاخر ادبیات کودک و نوجوان کشور تجلیل می‌شود.

مدیرکل کانون استان در ادامه تصریح کرد: در کنار برنامه‌های متنوع کانون در نقاط مختلف مراکز فرهنگی هنری استان، دیدار با مسوولان شهرستان‌ها در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، نسبت به توسعه این فرهنگ در بین خانواده‌ها و جامعه هدف نیز اقدام خواهد شد.

وی بابیان اینکه تجلیل از فعالان و نویسندگان عرصه‌ی کتاب و کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌ها است، افزود: هدف از برگزاری این نکوداشت، ترویج فرهنگ تولید محتوا و ترغیب نویسندگان به تولید کتاب است.

شایان‌ذکر است، مراسم بزرگداشت جعفر ابراهیمی، روز سه‌شنبه، ۱۳۹۷/۸/۲۹، ساعت ۱۵ الی ۱۷ بعدازظهر با حضور جمعی از اساتید، مسوولان استانی و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان در سالن همایش‌های اداره کل کانون استان، واقع در خیابان پاسداران، فلکه ججین، پارک فردوس برگزار می‌شود. ​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =