نظرسنجی تخصصی برای گروه‌های مختلف مخاطبان

مشاور چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی از اجرای نظرسنجی تخصصی برای گروه‌های مختلف مخاطبان این دوره از جشنواره خبر داد. همچنین نظرسنجی از عموم بازدیدکنندگان جشنواره نیز به صورت دیجیتال و در بستر وب انجام می‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ شایان فروزنده‌دل، درباره‌ی نظرسنجی چهارمین دوره‌ی این جشنواره گفت: برای شناسایی نقاط ضعف‌ و قوت در بخش‌های مختلف و بهبود شرایط جشنواره در دوره‌های آتی، نظرسنجی‌هایی در قالب پنج سری پرسش‌نامه آماده شده است.

به گفته‌ی او چهار سری از این پرسش‌نامه‌ها برای مخاطبان خاص و یک سری برای عموم بازدیدکنندگان است.

مشاور چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی توضیح داد: نظرسنجی‌های جداگانه‌ای ویژه‌ی مسئولان بازدیدکننده از جشنواره، شرکت‌کنندگان در کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، غرفه‌داران نمایشگاه تخصصی و غرفه‌داران نمایشگاه ترویجی که مخاطبان خاص جشنواره هستند در نظر گرفته و طراحی شده است.

او یادآور شد: بخش دیگر نظرسنجی مختص شرکت‌کنندگان و عموم بازدیدکنندگان است. با توجه به تعداد بالای بازدیدکنندگان در این بخش، مخاطبان علاوه بر نظرسنجی کاغذی به صورت دیجیتال و در بستر وب نیز شرایط شرکت در نظرسنجی را خواهند داشت که امکان نظرسنجی وسیع‌تر و تحلیل سریع‌تر و راحت‌تر را فراهم می‌کند.

فروزنده‌دل درباره‌ی شرایط شرکت در نظرسنجی دیجیتال گفت: QR کدهایی در جاهای مختلف نمایشگاه نصب شده است که افراد از طریق آن وارد سایت ffo.ir/fa می‌شوند و نظر خود را ثبت می‌کنند. این نظرسنجی با حمایت و همکاری شرکت تیزلند (tizland.ir) انجام می‌شود.

به گفته‌ی او برای تشویق مخاطبان به شرکت در نظرسنجی دیجیتال ۲۰ درصد تخفیف از «کتابم کو» (https//ketabamkoo.ir) نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است. افرادی که به صورت دیجیتال فرم نظرسنجی را پر ‌کنند، می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند.

فروزنده ‌دل درباره‌ی مزایای تخصصی شدن نظرسنجی‌ها در این دوره از جشنواره توضیح داد: امکان طراحی و پرسش سوال‌های ویژه منطبق با نقطه نظرها و دیدگاه‌های متفاوت مخاطبان خاص و عام جشنواره و همچنین امکان آنالیز و برطرف کردن مشکلات با توجه به نیازهای هر گروه از مخاطبان از مزایای تخصصی شدن نظرسنجی در این دوره از جشنواره است.

به گفته‌ی او نتایج نظرسنجی بخش نشست‌ها و کارگاه‌ها و همچنین بخش مربوط به غرفه‌داران نمایشگاه تخصصی و ترویجی تا روز چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ اطلاع‌رسانی می‌شود. نتایج نظرسنجی از عموم بازدیدکنندگان نیز بعد از جشنواره در اختیار همه قرار می‌گیرد.

چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی تا جمعه دوم آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =