بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 کشور در اهواز، با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

در آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 کشور برگزیدگان و تقدیرشدگان این رویداد فرهنگی جوایز خود را از دست استاندار خوزستان دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان هیت داوران بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور در اهواز، متشکل از علی خانجانی، حسن دولت آبادی و سارا روستاپور، پس از بررسی قصه ها آرا خود را اعلام کردند.

بر اساس رای هیئت داوران، سمیه پسندی مربی فرهنگی مرکز شماره 4 اصفهان با قصه «آهنگ دوستی» رتبه اول، را کسب کرد و به مرحله ملی راه یافت.

همچنین هیئت داوران این جشنواره مریم سامی مربی مسئول مرکز شماره 8 اصفهان با قصه «با من بخوان تا یاد بگیری» و محسن جمشیدی با «قصه پهلوان پنبه» از اصفهان راشایسته تقدیر دانسته و از آنان تجلیل کردند.

هیئت‌داوران بیست و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی منطقه‌ی 3 کشور، ضمن سپاس از برگزاری مدبرانه و مهربانانه‌ی این جشنواره در اهواز و با ارج نهادن بر تلاش‌های سی قصه گوی محترم شرکت‌کننده، ضمن ابراز خرسندی از تأثیرات موفق برگزاری دوره‌های آموزشی قصه‌گویی در استان‌ها، بر استمرار آموزش بخش‌های مختلف قصه‌گویی، از انتخاب متن‌ مناسب تا اجرای توانای قصه‌گویی تأکید کرد.

در بیانه هیئت‌داوران هماهنگی ارتباط عنوان و متن قصه، رعایت ایجاز و اجتناب از اضافه گویی‌های تکرارهای غیرضروری و اجتناب از توصیف صرف و پرداختن به ساختار داستانی قصه‌ها تاکید شده است.  

گفتنی است: مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که با حضور 6 استان کشور از 30 آبان در اهواز آغاز شده بود  شامگاه یک آذر 1397 در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =