سفر نمایش «لولومیا» به شهرهای گیلان

نمایش «لولومیا»، کاری از مرکز تخصصی تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از ۱۹ آذر تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷ در مراکز فرهنگی کانون و دیگر سالن‌های نمایش شهرهای استان بر روی صحنه‌ می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شخصیت اصلی نمایش «لولو میا» دختری است که از اختلاف نظر و درگیری تکراری پدر و مادرش خسته شده و برای برطرف‌سازی این مشکل، از پدر بزرگ و مادربزرگ خود تقاضای کمک می‌کند

نقش‌آفرینی پدربزرگ و مادربزرگ در این نمایش کودک و نوجوان‌محور، زمینه‌ساز رخدادهای طنز، جذاب و حاوی نکته‌های ظریف تربیتی است که درس‌های ارزش‌مندی برای مخاطب خود به ارمغان می‌آورد.

 کارگردانی«لولومیا» که طی نیمه نخست سال جاری برای دانش‌آموزان مدارس، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون و خانواده‌ها در شهر رشت روی صحنه‌رفت را منیژه واحد قاضیانی برعهده ‌دارد.

زینب شعبانی، منوچهر امیری، مجتبی معیری، غزاله مومن‌زاده و ماریا ربانی از بازیگران این نمایش هستند که با هدف افزایش گستره‌ی فعالیت‌های نمایشی و هم‌چنین انتقال آموزه‌های تربیتی با بهره‌گیری از ابزار هنر تهیه شده است.

نمایش «لولومیا» از ۱۹ آذر تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و دیگر سالن‌های نمایش استان گیلان بر روی صحنه می‌رود و اولیای مدارس و خانواده‌ها می‌توانند ضمن برقراری تماس با شماره ۳۳۴۶۱۶۶۱-۰۱۳، داخلی ۲۳۴ از نحوه تهیه بلیط و نوبت‌های نمایش آگاهی‌ یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =