آغاز نشست فصلی مدیران کل کانون سراسر کشور هم‌زمان با جشنواره قصه‌گویی

نشست فصلی مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با برپایی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تهران آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سخنرانی مدیرعامل و معاونان کانون، ارایه ارزیابی عملکرد استان‌ها در حوزه‌های مختلف و ارایه گزارش عملکرد استان‌های موفق بخشی از برنامه‌های این گردهم‌آیی دو روزه است که روزهای 29 و 30 آذر 1397 در تهران برگزار می‌شود.
فاضل نظری مدیرعامل کانون در ابتدای این نشست فصلی طی سخنانی اشتراک هدف‌ها را شرط اصلی انجام کار گروهی عنوان کرد و گفت: با انتخاب هدف‌های متعالی، در دسترس بودن این هدف‌ها و بازخوردگیری، مشخص‌کردن نقش فرد در گروه می‌توانیم به نتیجه بهتری دست پیدا کنیم.

رییس هیات مدیره کانون در ادامه خواستار تلاش بیشتر برای تقویت روح کلی اخلاق حاکم در کانون، اهتمام به فرهنگ سازمانی، سلامت مالی و جوان‌گرایی در سازمان شد.

نظری با تاکید بر اهمیت تقویت فرهنگ سازمانی توضیح داد: این فرهنگ در کانون دارای مولفه‌هایی است و برای احصاء شاخصه‌های آن باید فعالیت‌های پژوهشی انجام شود.

در این نشست محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون به ارزیابی عملکرد استان‌ها پرداخت و با مدیران کل استان‌ها در این زمینه و برنامه‌های آینده این معاونت گفت‌وگو کرد.

بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روز 26 آذر در تهران آغاز شد و روز 29 آذر به‌کار خود پایان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =