بازدید معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از مرکز تخصصی علوم بندرعباس

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در سفر خود به استان هرمزگان از مرکز تخصصی علوم بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش  در سفر خود به استان هرمزگان از مرکز تخصصی علوم بندرعباس بازدید کرد.

حکیم زاده ضمن بازدید از مرکز تخصصی  علوم بندرعباس گفت: مرکز تخصصی علوم بندرعباس، مجموعه‌ای کامل است که موجب مهارت‌آموزی ویادگیری علوم مختلف به کودکان ونوجوانان می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: کودکان و نوجوانان سرنوشت آینده جامعه را رقم می‌زنند و بنابراین حضور و فعالیت آن‌ها در چنین مراکزی موجب می‌شود که در خصوص موضوع‌های مختلف تفکر کنند که در زندگی آنها بسیار تاثیرگذار است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه یادآور شد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موجب تربیت افراد محقق و آشنا با مهارت‌های مختلف می‌شود و جامعه ما از انسان‌هایی فعال به لحاظ فکری برخوردار خواهد شد.

حکیم‌زاده  با بیان اینکه ایده های بسیار خوبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان اجرایی شده است، اظهار داشت: فعالیت‌های این مجموعه در استان تاثیر مثبت بسیاری برای تکمیل درسی دانش‌آموزان خواهد داشت.

گفتنی است مرکز تخصصی علوم بندرعباس با تناسب سازی امکانات در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. امکانات موجود این مرکز شامل : مجموعه‌هایی از اکوسیستم‌های خشکی (زیست بوم‌های جغرافیایی با گونه‌های جانواری تاکسیدرمی و گیاهان هر منطقه)، اکوسیستم‌های دریایی (آکواریوم‌ ماهیان، مرجان‌ها، شقایق و موجودات دریایی) صدف‌ها و سنگ‌ها، بخش نجوم (آسمان نما) فیزیک، شیمی، رصد خانه، کتابخانه و واحد پژوهش است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =