همکاری کانون استان اردبیل در کمیته قرآنی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری و برگزاری نمایشگاه، با کمیته قرآنی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همکاری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با توجه به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و لزوم ترویج و اشاعه فرهنگی قرآنی که از اولویت‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است، کانون پرورش فکری استان در این کمیته حضور فعالی برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه کودک و نوجوان خواهد داشت.

زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل در دیدار با حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات ‌اسلامی، با اعلام این خبر گفت: شرکت در نمایشگاه قرآنی روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، ارائه آثار(نقاشی) با مضامین قرآنی و نیز توجه به حافظان نسل چهارم(زیر۱۰ سال)، همراه با اجرای برنامه قرآنی برای کارکنان (محفل انس با قرآن) جزو برنامه‌های کانون در کمیته قرآنی استان خواهد بود.

شایان‌ذکر است، احدزاده در جلسه کمیته قرآن دهه مبارک فجر در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به تبادل‌نظر پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =