کد خبر: 285804
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
بازدید 798
جشن فجر انقلاب در مرکز یک کانون کوثر

جشن فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۸۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کوثر برگزار شد.

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل کانون استان اردبیل، امام‌جمعه، فرماندار، مسئولان شهرستان و اعضای مراکز کانون کوثر در مرکز شماره یک برگزار شد.

قرائت آیاتی از قرآن کریم، پخش سرود جمهوری، خیرمقدم گویی اکرم راضی مسئول کارگروه کودک و نوجوان شهرستان، سخنرانی حجت‌الاسلام عسگر بیگی ینگجه امام‌جمعه شهرستان، اجرای سرود توسط اعضای مرکز یک، اجرای سرود محلی توسط اعضای مرکز دو، پخش کلیپ از فعالیت‌های اجراشده در سال ۱۳۹۷ مراکز یک و دو کوثر، هنرنمایی عضو کانون با ارگ، اجرای مسابقه ماهیگیری و پرسش و پاسخ سؤالات انقلابی، اهدای جوایز به مجریانی برنامه و پذیرایی از برنامه‌های این جشن بود.

همچنین در برنامه‌ای دیگر، دوره‌ی آموزشی صیانت از کودکان آنلاین با حضور بیش از ۵۰ نفر از اولیاء اعضای مراکز شهرستان کوثر در مرکز یک کوثر برگزار شد.

در این برنامه، فیلم مهمان‌های ناخوانده که در مورد صیانت از کودکان آنلاین و آسیب‌های اجتماعی ناشی از شبکه‌های مجازی تهیه‌شده بود، پخش شد.

جناب سرهنگ جواد آقا محمدی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوثر به‌عنوان مدرس دوره در مورد صیانت از کودکان آنلاین و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی برای شرکت‌کنندگان سخنرانی کرد.

اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای ویژه از طرف مدیرکل کانون استان به فرمانده نیروی انتظامی، پخش کلیپ فعالیت‌های سال ۱۳۹۷مراکز ۱ و ۲ کوثر برای اولیاء و بازدید از نمایشگاه صیانت از کودکان آنلاین از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =