اشاعه فرهنگ و تفکرانقلابی از رسالت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رسالت‌های کانون اشاعه فرهنگ و تفکر انقلابی به ویژه با جلب حداکثری نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرور فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ محمود پیروزه در اولین نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی کانون افزود: مهمترین رسالت کانون اشاعه فرهنگ و تفکری انقلابی برای نسلی است که امروز مورد هجمه سنگین فرهنگی دشمنان قرار دارد و اگر به حال خود رها شود قطعا عواقب بدی در انتظار جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار هنر و برنامه های فرهنگی و هنری بر کودکان و نوجوانان  افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جای خود را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان باز کرده و برنامه‌ریزی برای آن‌ها، تلاش در راستای اعتلای جامعه محسوب می شود.

این مقام مسوول اظهار داشت: به منظور زنده نگه‌ داشتن شور و شوق انقلابی در کشور باید نسل نونهال با مبانی انقلاب اسلامی آشنا شوند.

پیروزه با بیان اینکه برنامه‌هایی با محتوای شاد و تأثیرگذار همزمان با ایام الله دهه فجر از سوی کمیته کودک و نوجوان در استان انجام خواهد شد اضافه کرد:دهه فجر فرصت مناسبی است تا کودکان و نوجوانان را هر چه بیشتر با سیره امام راحل،مبارزات ملت رشید ایران برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزنده انقلاب آشنا کرد.

ارائه نظرات اعضای کمیته کودک و نوجوان و تشریح برنامه‌های پیشنهادی برنامه‌های دهه فجر از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =