استقبال گرم پرستاران بیمارستان حضرت معصومه(س) از ویژه‌برنامه مهر سپید کانون استان قم

به مناسبت روز پرستار اعضای کودک مرکز شماره ۷ کانون استان قم در بیمارستان حضرت فاطمه معصومه (س) حاضر شدند و از زحمات پرستاران این بیمارستان تجلیل و از آنها تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، اعضای مرکز شماره ۷ در قالب ویژه‌برنامه «مهر سپید» به دیدار کودکان و نوجوانان بیمار در بیمارستان حضرت فاطمه معصومه‌ (س) رفتند و از زحمات پرستاران تجلیل و از ایشان تشکر کردند.

اعضای کودک مرکز شماره 7 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در ابتدای این برنامه مقابل ایستگاه پرستاری ایستادند و یکی از پرستاران برای آنها از شغل پرستاری گفت و به اعضا توصیه های بهداشتی و سلامتی کرد.

اعضا در بخش های جراحی ، نفرولوژی و اورژانس بیمارستان حضور پیدا کردند و با اهدای کتاب‌های انتشارات کانون از پرستاران تجلیل کردند.

آنها همچنین با حضور در دیگر بخش‌های بیمارستان، قفسه‌های مطالعه‌ی کتاب را از کتاب‌های داستان و شعر کانون پر کردند تا در دسترس بیماران و همراهان آنها باشد. 

در پایان برنامه اعضا و مربیان، با شیرینی از پرستاران و بیماران در بخش های جراحی و نفرولوژی و اورژانس پذیرایی کردند و به کودکان بیمار کتاب هدیه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =