دهه‌ی فجر بهترین فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان است

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی، ضمن تشریح اقدامات و پیش‌بینی‌های انجام شده کانون در بزرگداشت دهه‌ی مبارک فجر، این ایام را بهترین فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی علی بینش با اشاره به ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، برای کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌ فرهنگی هنری و ادبی با استفاده از آموزش غیرمستقیم به عنوان بهترین شیوه‌ی انتقال مفاهیم به کودکان و نوجوانان نقشی اثرگذار و ماندگار در ذهن مخاطبان خواهد داشت.

مدیر کل کانون آذربایجان‌شرقی  با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به حضور پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در مراکز کانون تاکید شده‌است افزود: توسعه‌ی مشارکت‌های فرهنگی در کنار کیفیت‌بخشی و هدفمند بودن فعالیت‌ها دو عامل اثرگذار در موفقیت هر برنامه‌ی فرهنگی‌است.

وی با اشاره به حضور مستمر و منظم کانون در جلسات استانی و کار گروه‌های تخصصی دهه‌ی مبارک فجر تاکید کرد: برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در بزرگداشت این ایام پس از دریافت پیشنهادها و عناوین فعالیت‌های مراکز کانون، تدوین و برای اجرا ابلاغ شده است.

بینش با اشاره به تنوع فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر در مراکز کانون افزود: برخی از این فعالیت‌ها با مشارکت نهادها و سازمان‌های دولتی و در راستای هم‌افزایی و تعاملات بین دستگاهی اجرا خواهد شد.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد این برنامه‌ها گامی در جهت تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =