چهار برگزیده و چهارده شایسته تقدیر و لوح افتخار سهم کانون گیلان

۱۸ برگزیده، شایسته تقدیر و دریافت لوح افتخار، سهم کانون استان گیلان در هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی دررشته‌ها و رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

 بر اساس این گزارش، در رشته‌ی سفال‌گری و در گروه سنی ۷ تا ۹ سال، «آراد جهانسوز» از مرکز فرهنگی هنری رودسر و در گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال « آیلین اثنی عشری» از مرکز لنگرود، به عنوان برگزیده این رشته انتخاب شدند و «سوگند مسافر» و « فاطمه رحیم‌پرور» نیز دیپلم افتخار گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال را به خود اختصاص دادند.

درهمین حال، «ابوالفضل پیمانی» و «محمدصدرا حیدری» از مرکز لاهیجان، «بیتا رجب‌زاده» و «درسا حسین‌زاده» از کانون رودسر، «آتوسا جمشیدپور» از مرکز مجتمع رشت و «آنیسا پُرحلم» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون رشت نیز در میان اعضای شایسته تقدیر گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال رشته سفال‌گری جای‌گرفتند.

بر همین اساس، در رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی (عروسک) ودرگروه سنی ۷ تا ۹ سال، «حلما نوروزی» از مرکز املش، به‌عنوان برگزیده انتخاب‌شد و دیپلم افتخار این رشته در گروه سنی۱۰تا۱۲سال به  «امیرجواداکبری» از مرکز شماره ۲ کانون بندرانزلی رسید.

هم‌چنین، «فاطمه نوروزی» عضو مرکز فرهنگی هنری شفت، در گروه سنی ۷ تا ۹سال و در رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی (صنایع دستی)،  عنوان برگزیده را به خود اختصاص‌داد و دیپلم افتخار گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال این رشته  نیز به «یکتا رحمتی»، از مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت تعلق گرفت.

دراین میان، در رشته‌ی نقاشی گروه سنی ۷ تا ۹ سال، «زهراچرزه» و « آتنا صفوتی» به ترتیب از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی و لاهیجان نیز شایسته دریافت لوح سپاس شدند.

گفتنی است، تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۷در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران به نمایش گذاشته‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =