مهارت‌ورزی کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه‌یافته هم‌افزایی نهادهای فرهنگی را می‌طلبد

در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مسوولان کارگروه تعلیم و تربیت و کارگروه فرهنگی و اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان گلستان، بر ضرورت مهارت‌ورزی کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه‌یافته با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک نهادهای فرهنگی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در این دیدار یکی از اهداف کانون را توجه به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و توزیع عادلانه سرانه فرهنگی در بین آن‌ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف مهم در راستای پاسخ به نیازهای ویژه کودکان و نوجوانان، هم‌افزایی و هم‌راهی سایر دستگاه‌ها می‌تواند تسهیل‌کننده این حرکت خداپسندانه باشد تا با عرضه‌ی خدمات مشترک خود را به مخاطبان هرچه سریع‌تر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت نشاط فردی و گروهی در این مناطق باشیم.

در ادامه یاسر میر مسوول کارگروه تعلیم و تربیت و حجت‌الاسلام سیدمهدی میردیلمی مسوول کارگروه فرهنگی و اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی ضمن قدردانی از دغدغه‌های فرهنگی مجموعه کانون، ظرفیت‌های هر دونهاد را تخصصی و اثربخش بیان کرده و اظهار امیدواری کردند تا به زودی در سایه‌ی مشارکت جدی شاهد رشد چشم‌گیر ارتقای سطح فرهنگی در سراسر جامعه و بویژه مناطق کمتر توسعه‌یافته خواهیم بود.

در پایان مقرر شد فعالیت‌های زیربنایی در سه منطقه دهستان کرند در گنبدکاووس، زرین‌گل در علی‌آبادکتول و بخش مرکزی شهرستان مراوه‌تپه با هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف هر دو دستگاه در قالب تفاهم‌نامه آغاز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =