کد خبر: 286518
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
بازدید 1297
آزمون کانون زبان ایلام برگزار شد

بآحضور ثبت نام کنندگان و نمایندگانی از تهران و ایلام ،آزمون جذب مدرس در کانون زبان ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  استان ایلام،با حضور نمایندگانی از کانون زبان کشور و کانون استان،آزمون جذب مدرس کانون زبان در ایلام برگزار شد.
برپایه ی این گزارش،آزمون 35 متقاضی ثبت نامی در سه بخش کودکان،نوجوانان و بزرگسالان روز جمعه مورخ 1397/12/10 ساعت 10 تا 12 در مرکز آموزشی ایلام برگزار شد.
آزمون کتبی جذب مدرس در بخش‌های انگلیسی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان)، فرانسه، عربی، اسپانیایی، آلمانی و روسی در روز جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ برگزار شد در عین حال، تلاش می شود تا پذیرفته شدگان از ترم بهار و تابستان ۱۳۹۸  مشغول به کار شوند.
 داوطلبانی که در این آزمون برای تدریس سه مقطع کودک ونوجوان و بزرگسال  شرکت کرده اند برای پیگیری نتایج به سایت کانون زبان و کانون استان مراجعه کنند و یا در صورت مراجعه حضوری به نشانی ایلام-بلوار اصناف-نرسیده به بلوار آزادی-نبش خیابان نصر-کانون زبان ایلام مراجعه کنند ودر صورت و یا با تلفن 3342834 از ساعت 14 تا 21  تماس بگیرند.
این آزمون با دوره‌های پیشین تفاوت‌هایی داشت از جمله برای گروه نوجوانان در بخش‌های آلمانی و عربی برای اولین بار برگزار شد همچنین سن درنظر گرفته‌شده برای داوطلبان تدریس در گروه سنی کودکان از ۲۲ سال به ۲۰ سال کاهش یافت .
بیست ودو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی وهنری و علمی را به صورت ثابت و سیار ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =