یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران روی آنتن تلویزیون

رویدادهای یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به صورت زنده روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از روز یکشنبه ۱۲ اسفندماه هم‌زمان با آغاز یازدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، شبکه ۴ سیما برنامه‌ای را به مدت ۳۰ دقیقه درباره این جشنواره روی آنتن می‌برد.

این برنامه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای محمدرضا مقدسیان و به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

همچنین از روز دوشنبه ۱۳ اسفندماه برنامه‌ای به صورت زنده و با اجرای بهاره جهاندوست از شبکه دو سیما پخش خواهد شد که به رویدادهای یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران می‌پردازد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه‌کنندگی برنامه شبکه دو را که هر روز ساعت ۱۵:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود نیز برعهده دارد.

علاوه بر این دو شبکه، قرار است شبکه امید نیز برنامه‌ای را درباره یازدهمین دوره از جشنواره پویانمایی تهران تهیه و پخش کند.

این برنامه‌ها علاوه بر پوشش رویدادهای این دوره از جشنواره پویانمایی تهران با شرکت‌کنندگان، داوران، استادان انیمیشن و مهمانان ایرانی و خارجی جشنواره به گپ‌وگفت خواهند پرداخت و علاقه‌مندان به حوزه انیمیشن را در جریان اتفاق‌های جشنواره قرار خواهند داد.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =