یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی امروز کار خودش را در بجنورد شروع کرد

یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی امروز همزمان با سایر مراکز کانون کشوری کار خودش را در مرکز یک بجنورد شروع کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی ، امروز با حضور مدیرکل کانون و مسئولین کار ۴ روزه خودش را شروع کرد.

کانون پرورش فکری در ۲۲ سال اخیر متولی برپایی این دوسالانه هنری بود که در سال جاری یازدهمین دوره این جشنواره را در بخش های مختلفی با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی برگزار می کند .

منیر صادقی، مدیرکل کانون به عنوان سخنران در این افتتاحیه گفت: این جشنواره بدون شک یکی از مهمترین رویدادها در حوزه انیمیشن در داخل کشور است که جایگاه ویژه ای بین اهالی انیمیشن دارد. 

وی با استناد به شعر "غیر از هنر که تاج سر آفرینش است/بنیاد هیچ سلطنتی پایدار نیست"، بیان داشتند: این جشنواره طلیعه ای است برای شکفتن اندیشه های ناب که در چهارچوب انیمیشن اکران می شود.

صادقی همچنین اظهار داشت: انیمیشن تلفیقی است از هنرهای گوناگون و ادبیات که بازتابش متفاوت انتقال ارزش ها، تعالیم و اهداف را به مخاطب برعهده دارد.

قابل ذکر است: این جشنواره با حضور فیلم سازان ایرانی و خارجی هر دوسال یکبار برگزار می شود که امسال یازدهمین دوره آن با ۶ مجموعه فیلم در مسابقه ایران، سه مجموعه ویژه کودک و یک مجموعه فیلم دینی و ارزش های انقلاب در سانس های زیر به مدت ۴ روز و در ۴ نوبت از امروز تا ۱۶ اسفند برگزار می گردد.

ساعت ۹/۳۰ صبح: ویژه کودکان و مدارس

ساعت ۱۲ ظهر : ویژه نوجوانان و دانش آموزان هنرستان ها

ساعت ۴ عصر : ویژه اولیا و آزاد

ساعت ۶ عصر : ویژه دانشجویان 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =