بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حاصل غفلت از مسائل فرهنگی و اجتماعی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حاصل غفلت از مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  دیدار کردند.

کاظم نظری در این دیدار با بیان این‌ که فرهنگ‌سازی در هر زمینه‌ای بایستی از پایه و از دوران کودکی آغاز شود، گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حاصل غفلت از مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به نوع کار و فعالیتی که دارند می توانند بسیاری از خلاء های آموزشی و فرهنگی موجود را پر نمایند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اهداف و رسالت کانون که مهارت آموزی قشر کودک و نوجوان در عرصه های فرهنگی ، هنری و ادبی است خاطر نشان کرد: انجام چنین فعالیت هایی بدون همراهی و همکاری نهاد های فرهنگی و اجتماعی امکان پذیر نیست.

کبری اخلاقی نیا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حمایت مسوولان استانی و معاونت سیاسی امنیتی برای گسترش فعالیت های کانون در سطح استان شد و خواستار تخصیص و افزایش اعتبارات مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =