تکریم از مربیان بازنشسته در کانون سمنان

آیین تکریم از دو همکار بازنشسته فرهنگی همزمان با نشست هم‌اندیشی مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار و از سال‌ها تلاش و حضور مؤثر آنها با اهدای لوح و هدیه، قدردانی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آیین تکریم از خدیجه سلمانی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان و حمیرا طاهری مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود که به تازگی به درجه بازنشستگی نائل آمدند، همزمان با نشست هم‌اندیشی مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری در سمنان برگزار شد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، ضمن قدردانی از سال‌ها تلاش مؤثر سلمانی و طاهری در عرصه‌ی فرهنگ و هنر، بازنشستگی را آغاز یک دوره جدید و مرحله‌ای تازه در زندگی دانست و گفت: بازنشستگی پایان کار نیست؛ بلکه شروع یک فعالیت دیگر و در واقع دوره انتقال تجربیات ارزنده‌ای است که در طی سال‌ها کسب شده و امروز این گنجینه تجربیات را می‌توان در اختیار نسل جوان قرار داد.

در ادامه، سلمانی در سخنانی کوتاه، بهترین و خلاق‌ترین دوران زندگی خود را روزهای حضور در کانون عنوان و خاطرنشان کرد: هیچ لذتی بالاتر از مربی‌گری و خدمت به بچه‌ها نیست.

طاهری نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان و طلب حلالیت از آنها، کار کردن در کانون پرورش فکری را یک توفیق و لیاقت خدایی عنوان و اضافه کرد: برکت زندگی‌ مربیان در گرو نیت پاکی است که برای خدمت به کودکان و نوجوانان و تعهد در انجام وظایف خود دارند.

گفتنی است؛ پخش نماهنگ، قرائت متن لوح اهدایی از سوی فاضل نظری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون کشور، قرائت متن لوح مدیرکل کانون استان و اهدای سپاسنامه به کارکنان پیشکسوت از برنامه‌های این آیین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =