افتخارآفرینی اعضای کانون گیلان در مسابقات رباتیک/سه مقام قهرمانی و یک نائب قهرمانی ره‌آورد کانونی‌ها از دانشگاه شریف

اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان صومعه‌سرا در مسابقه‌های کشوری رباتیک دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ) افتخارآفرین شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، بیست و سومین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف، درحالی در رشته‌های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست‌فناوری، نجوم، ماشین‌های‌سوخت‌شیمیایی و برنامه‌نویسی اندروید به ایستگاه پایانی‌رسید که کاروان ۱۲ نفره اعضای کانون استان گیلان سه مقام قهرمانی و یک نائب قهرمانی بخش رباتیک این دوره از مسابقه‌ها را به خود اختصاص‌داد.

این مسابقه‌ها با حضور بیش از ۳ هزارشرکت‌کننده از سراسر کشور برگزارشد و «ماهان پاک‌نیت» و «محمد پورمحمدی در بخش ربات‌های فوتبالیست‌ خوش‌درخشیده و در جایگاه نخست این لیگ قرارگرفتند.

 مقام اول لیگ همکار دو نفره هم به «کوروش فاضلی» و «ماهان موسوی»رسید و«سید محمدرضا حسینی» نیز بر سکوی دومی این گروه قرارگرفت.

مسابقه‌های لیگ ربات‌های جنگجو نیز با موفقیتی دیگر برای اعضای کانون همراه‌بود و «محمد مددی»، دیگر عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری صومعه‌سرا به عنوان برگزیده این گروه معرفی‌شد.

گفتنی است، این مسابقه‌ها ۱۶ و ۱۷ ماه جاری با هدف پرورش خلاقیت، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس، تقویت هویت ملی و فرهنگی مخاطبان برگزارشد و کانون استان گیلان با توجه به رسالت خود تلاش‌های سازنده‌ای برای هم‌گامی مخاطبان با فن‌آوری‌های روز و حضور آنان در این مسابقات داشته است.

شایان ذکر است، مرکز فرهنگی هنری کانون صومعه‌سرا از سال ۱۳۹۲ شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزش رباتیک بوده و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی در کسب موفقیت از سوی اعضا نقش به‌سزایی ایفاکرده‌اند.

کوروش فاضلی و ماهان موسوی
ماهان پاک طینت و محمد پورمحمدی
محمد مددی
سید محمدرضا حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =