درخشش اعضای کانون پرورش فکری گلستان در مسابقات کشوری رباتیک نادکو

اعضای فعال مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گنبدکاووس در بیست و سومین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی کشوری نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف، در رشته‌ی رباتیک خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، اعضای کارگاه‌های علمی مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گنبدکاووس با حضور در بیست و سومین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی کشوری نادکاپ که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد، موفق به کسب مقام سوم این سری از رقابت‌ها در رشته‌ی رباتیک شدند.

بر اساس این گزارش از میان بیش از ۲۰۰ تیم شرکت‌کننده، امیرعلی جعفری در بخش ربات آتش‌ خاموش‌کن و طاها سارانی و امیرمحمد ناصری در بخش ربات پارک نوری موفق به کسب مقام برگزیده‌ی سوم شدند.

گفتنی است کارن حاجی‌ مرادخانی، آرشام فراهی، محراب نبی‌زاده، حسین جهانی از شهرستان گنبدکاووس و محمدرضا غفاری، محمدرضا کلوی از آزادشهر در قالب ۷ تیم در بخش‌های ربات‌های فوتبالیست، ربات آتش خاموش‌کن، ربات جنگ‌جو و پارک نوری در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

بیست و سومین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی کشوری نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف در رشته‌های رباتیک، هوا و فضا، آینده پژوهش، شیمی، نانو شیمی، چرتکه، طراحی ۳ بعدی، بازی‌های خلاق در دو روز پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۶ و ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷در تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =