کتابخوان‌های برتر کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی در سال ۹۷ معرفی شدند

چهار عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی به عنوان کتابخوان‌های برتر سال ۹۷ معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی بسیاری در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود که اکثر آنها کتاب‌محور هستند.

کانون برای تشویق اعضای خود و دیگر اقشار جامعه برای توسعه فرهنگ کتابخوانی فعالیت‌های متنوعی را انجام می‌دهد که از آن جمله می‌توان به اهدای کتاب، مسابقات کتابخوانی، مسابقات نشریه نگاری، طرح‌های پژوهشی و فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی در این راستا را می‌توان برشمرد. فعالیت کتابخوانی و امانت کتاب جزء اصلی‌ترین فعالیت‌های کانون است که ارتباط مستقیم با بحث توسعه‌ کتابخوانی دارد و معرفی اعضایی که بیشترین امانت کتاب را در بین اعضای کانون داشتند نیز یکی از مشوق‌های طرح توسعه‌ی کتابخوانی کانون است که بر این اساس ۴ عضو کانون در سال ۹۷ معرفی و تقدیر شدند.

سارا شکری از میانه، امیر بدخشان از بناب، نادیا فروتنی و مهدی چلبی از تبریز اعضایی هستند که در سال‌جاری بیشترین امانت کتاب را به خود اختصاص داده و دربین دوستان کتابخوان خود به عنوان کتابخوان برتر کانون معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =