کد خبر: 287147
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
بازدید 324
استقبال از ایستگاه عید و کتاب در سمنان

فعالیت‌های کتاب‌محور مربیان کانون پرورش فکری سمنان در ایستگاه عید و کتاب مورد استقبال بیش از ۸۰۰ کودک و نوجوان، قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، فروهر معدنی کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری سمنان از برپایی ایستگاه عید و کتاب در راستای شیوه‌نامه فعالیت‌های نوروزی و طرح «عید و داستان»، خبر داد و گفت: این طرح با همکاری کانون پرورش فکری و شهرداری سمنان به‌منظور تحقق هدف «شهر دوستدار کودک» با رویکرد کودک‌محوری و ترویج فرهنگ مطالعه و حمایت از طرح حذف تکلیف شب عید، در قالب فعالیت‌های کتاب‌محور برای ۴۷۵ دختر و ۳۶۵ پسر کودک و نوجوان اجرا شد.

معدنی اظهار داشت: هفت مربی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سمنان و سرخه، روزهای سوم تا دهم فروردین‌ماه در سالن وحدت این شهرستان به اجرای فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی و معرفی کتاب، نقاشی، کاردستی و آموزش کاغذ و تا، بازی و نمایش پرداختند.

وی در ادامه افزود: کودکان و نوجوانان با شرکت در این فعالیت‌ها به‌صورت غیر مستقیم با مهارت‌های خوب‌دیدن، درست‌شنیدن، شیوا و صریح سخن‌گفتن در مورد موضوعات مختلف، زیبا نوشتن و خلق آثار هنری و ادبی و نمایشی آشنا شدند.

گفتنی است؛ در پایان فعالیت‌ها برای تشویق بیشتر اعضا به مطالعه، از سوی مربیان یک جلد کتاب به آن‌ها هدیه داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =