تولیدات مشترک تلویزیونی کانون و صدا و سیمای آذربایجان شرقی

در دیدار مدیران کل کانون و صدا و سیمای آذر‏بایجان شرقی بر افزایش تولیدات مشترک تلویزیونی برای مخاطبان کودک و نوجوان تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی در این دیدار، علی بینش، مدیر کل کانون استان با اشاره به تنوع همکاری‌‏های مشترک کانون و صدا‏ و‏ سیما، ابراز امیدواری کرد با برنامه‏‌ریزی‏‌های لازم در سال جاری تعاملات این دو نهاد فرهنگی بیش از پیش توسعه یابد.

وی با بیان این که کانون پرورش کودکان و نوجوانان آماده هر گونه همکاری برای تولیدات مشترک تلویزیونی است،  تصریع کرد؛ یکی از اهداف و رسالت‌‏های مهم در عرصه فرهنگی توسعه کتاب‏‌خوانی در بین خانواده‌‏هاست و کانون استان طرح‌‏های خوبی را برای تولیدات تلویزیونی در این عرصه آماده کرده است.

صفری، مدیر کل صدای سیمای آذر‏بایجان شرقی نیز در این دیدار با ابراز رضایت‌مندی از سطح همکاری‌‏های کانون و شبکه استانی سهند، تصریع کرد؛ توسعه فرهنگی در همه ابعاد آن، نیازمند توجه ویژه به کودکان و نوجوانان است. وی با استقبال از افزایش سطح همکاری‌‏های کانون و صدا و سیما، اظهار امیداواری کرد: با تعاملات و همکاری‌‏های فی ما بین، گام‌‏های مهمی در جهت توسعه فرهنگ کتاب‏خوانی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌‏ها برداشته شود.

در این دیدار که صادق شیدایی، سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان نیز حضور داشت، مقرر شد؛ هماهنگی‌‏های لازم برای آغاز برنامه‏‌های مشترک تلویزیونی از تابستان سال جاری صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =