مربیان کانون، صبر و سعه‌ی صدر خوبی دارند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان، پنج‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ با احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های محتوامحور و اثربخش کانون پرورش فکری، خواستار گسترش همکاری بین کانون و آموزش و پرورش شد.

همتی با بیان این‌که مربیان کانون پرورش فکری صبر و سعه‌ی صدر خوبی دارند، گفت: بایست برنامه‌های مناسب برای رشد و خلاقیت کودکان و نوجوانان که به‌عنوان خلأیی در جامعه احساس می‌شود در اولویت قرار گیرد.

او هم‌چنین یادآور شد: با افزایش سن دانش‌آموزان، رفتارهای اجتماعی و تطابق آنها با مسائل اجتماعی ضعیف دیده شده برای این‌که آنها در کودکی، خوب پرورش نیافته‌اند و در آن دوره بجای توجه به خلاقیت، بیش‌تر به حفظیات پرداخته شده‌است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وجود استعدادهای خوب در استان سمنان، تصریح کرد: برای ارتقای برنامه‌های کانون پرورش فکری هم از نظر فکری و هم به لحاظ تأمین اعتبار و بودجه‌، بایست تمامی مسئولان قدم بردارند.

همتی در پایان تصریح کرد: آن‌چه که دنیا به آن رسیده و روی آن تمرکز کرده، این است که افرادی تربیت کند که توانمندی‌های خود را بروز دهند.

نقش مربیان در رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در این دیدار، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد کارکنان و مربیان این مجموعه فرهنگی، هنری و ادبی بر اهمیت و نقش کار فرهنگی به‌ویژه در حوزه‌ی کودک و نوجوان تأکید و خاطرنشان کرد: مربیان کانون در این‌حوزه به‌صورت تخصصی به اجرای فعالیت می‌پردازند.

خدابخشی در ادامه با توجه به نقش بسزای برنامه‌های کانون پرورش فکری و هم‌چنین بهره‌گیری مربیان از هنر برای رشد و بالندگی مخاطبان کودک و نوجوان بر افزایش انگیزش شغلی در کارکنان و ارتقای توانایی‌های تخصصی نیروی انسانی و امکانات به‌عنوان ابزار مورد نیاز در این عرصه، تأکید کرد.

مدیرکل کانون استان سمنان در پایان سخنانش، خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان از این نهاد فرهنگی و تأمین اعتبار برای تجهیز و توسعه مراکز فرهنگی‌هنری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =