کتاب کاردستی‌های کانون در نمایشگاه کتاب تهران

مجموعه‌ای از کتاب کاردستی‌های کانون پرورش فکری در سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای کودکان و نوجوانان ارایه شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیش از ۱۶ عنوان از کتاب کاردستی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان به ساخت کاردستی قرار گرفته است.

بر اساس این خبر، «دگمه‌ها» با طراحی ابوالفضل همتی‌آهویی، «با آینه پیدا کن» با نویسندگی و تصویرگری دانکن بیرمنگام و ترجمه منصور کدیور، «بازی با آینه» با نویسندگی ماریون والتر و طراحی پل شیلور و ترجمه منصور کدیور، «صدف‌ها» و «برگ‌ها» هر دو اثر مرتضی اسماعیلی‌سهی، «ذرت‌ها» با طراحی و اجرای امین‌الله دهقانی‌اشکذری، «نارگیل‌ها» (از مجموعه دوباره نگاه کن) با طراحی و اجرای محبوبه مقصودی و «مجسمه‌سازی با خمیر کاغذ» با طراحی و اجرای ابوالفضل همتی‌آهویی عنوان بعضی از این کتاب‌های کاردستی است که در غرفه کانون به چشم می‌خورد.

«کاغذهای دست‌ساز» با طراحی علی پزشک و همکاری نازنین نیازی، «چوب‌ها و ریشه‌ها» و «پیله‌ها» با طراحی عبدالرضا جلالی، «فلزها» با طراحی و اجرای بهراد امین‌سلماسی، «فرفره‌های سنتی ایران» با طراحی و اجرای عبدالرضا مزاری‌جلالی، «فرش ایران را بشناسیم» با نویسندگی احمد دانشگر و عکاسی علی خوش‌جام و «نخستین بناهای اسلامی» با نویسندگی هلن و ریچارد لیکرانت و ترجمه علی خاکبازان و دفتر نقش ۳ تا ۱۲ (دو زبانه فارسی عربی) با نویسندگی داوود افتخاری دیگر کتاب‌های کاردستی به شمار می‌رود که در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

غرفه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌ «کودک و نوجوان» نمایشگاه کتاب تهران در رواق شرقی مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، سالن B، راهری ۴، شماره ۱۲۴ واقع شده است.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز ۴ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده است و تا روز ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =