معرفی پرفروش‌های کانون در سومین و چهارمین روز نمایشگاه کتاب

پر فروش‌ترین کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای سوم و چهارم سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌المل کانون، در سومین روز از این دوره نمایشگاه، باز هم هم‌چون روزهای نخست، کتاب‌های «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» به نویسندگی و تصویرگری مو ویلمز با ترجمه‌ی زهرا احمدی   «غازی که نمی‌خواست غاز باشد» اثر پیتر هوراچک و ترجمه نورا حق‌پرست و «جزیره هزارداستان» نوشته‌ی ادوارد پکارد با ترجمه شهین‌دخت بهزادی در صدر پر فروش‌ترین‌ها قرار گرفت.

هم‌چنین در روز چهارم برپایی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آثاری چون «خشم قلمبه» داستان مهارتی به قلم و تصویرگری میری دلانسه با ترجمه‌ی سیدمحمدمهدی شجاعی به همراه دو کتاب «جزیره هزارداستان» و «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» در فهرست آثاری قرار گرفت که از سوی بازدیدکنندگان با اسقبال روبه‌رو شد.

غرفه عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌ «کودک و نوجوان» نمایشگاه کتاب تهران در رواق شرقی مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، سالن B، راهری ۴، شماره ۱۲۴ واقع شده است.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز ۱۴ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =