مجموعه «کتاب‌ آوا» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

مجموعه کتاب‌های شنیداری کانون پرورش فکری «کتاب آوا» که به تازگی رونمایی شده است، به سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۱۰ عنوان رمان قدیمی و خاطره‌انگیز و ۱۰ عنوان کتاب کودک کانون که با صدای هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون گویا شده است، در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

بر همین اساس، «پیروزی بر شب» با نویسندگی ژ. کریستان، ترجمه سیروس طاهباز با صدای حبیب رضایی، «کودک، سرباز و دریا» نوشته ژرژ فون ویلیه، ترجمه دلارا قهرمان و صدای امین زندگانی، «لک‌لک‌ها بر بام» اثر میندرت دویونگ، با ترجمه باهره انور و صدای احترام برومند، «تیستو سبز انگشتی» نوشته موریس دروئون، ترجمه لیلی گلستان، و صدای افسانه بایگان، «میگل» اثر جوزف کرامگلود، ترجمه فریدون دولتشاهی و صدای سروش صحت، «بچه‌های راه‌آهن» با نویسندگی ا. نسبیت، ترجمه پری منصوری و صدای رامین ناصرنصیر، «کلاس پرنده»، اثر اریش کستنر، ترجمه علی پاک‌بین و صدای منصور ضابطیان، «پولینا چشم و چراغ کوهپایه» نوشته آناماریا ماتوته، ترجمه محمد قاضی و صدای گلاره عباسی، «با خانمان» اثر هکتور مالو، ترجمه محمد قاضی و صدای احسان کرمی و «مادر» نوشته لیوبا ورونکو، ترجمه فاطمه زهروی و صدای الهام پاوه‌نژاد، عنوان‌ رمان‌های صوتی است که در نمایشگاه کتاب تهران به چشم می‌خورد.

در عین حال، «خداحافظ راکون پیر» اثر کلر ژوبرت، «گل اومد بهار اومد» سروده منوچهر نیستانی، «کرم سه نقطه» نوشته سروناز پریشان‌زاده، «قصه دو تا لاکپشت تنها» اثر مصصطفی رحماندوست، «بود و بود و بود...(۱)» نوشته افسانه شعبان‌نژاد، «بود و بود و بود...(۲)» اثر شکوه قاسم‌نیا، «قدم یازدهم» اثر سوسن طاقدیس، «قصه عمو نوروز و خاله نوبهار» و «ماهیگیر و بهار» هر دو با نویسندگی مژگان کلهر و «ماه مهربان» اثر مرجان فولادوند تمامی با صدای آزاده مقدم از جمله کتاب‌های صوتی کودک است که در نمایشگاه کتاب ارایه شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت در بخش‌ کودک و نوجوان، سالن B، راهروی ۴، شماره ۱۲۴ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلی امام خمینی تهران(ره) همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =