کارسوق «شهر آبی آسمان» در کانون بسطام

کارسوق «شهر آبی آسمان» با هدف جذب اعضای نوجوان در کانون پرورش فکری بسطام برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نسرین قربانی سرپرست مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسطام از برگزاری کارگاه چاپ با عنوان «شهر آبی آسمان» در قالب کارسوق آموزشی ویژه ۴۵ دانش‌آموز دختر نوجوان خبر داد و گفت: ‌این کارگاه به‌منظور جذب و پایدارسازی اعضای نوجوان با حضور مدیر کانون شهیدمفتح و کارشناس فرهنگی آموزش و پرورش بسطام برگزار و با استقبال آنها روبرو شد.

وی در ادامه افزود: اعضای نوجوان پس از آشنایی با هنر چاپ دستی و شیوه‌های مختلف این هنر، با راهنمایی سمانه رضایی مربی هنری کانون بسطام به خلق اثر پرداختند و در پایان به پنج اثر برگزیده جایزه و تندیس برنامه اهدا شد.

گفتنی است؛‌ مرکز فرهنگی‌هنری کانون بسطام در سال ۱۳۸۸ با اعتبار سفر مقام معظم رهبری به‌عنوان کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در پارک سرآسیاب، احداث و تجهیز شده و در حال حاضر تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۴ جلد کتاب و یک‌هزار و ۳۷ عضو کودک و نوجوان ۶ تا ۱۶ سال دارد که از این تعداد، حدود ۱۲۴ عضو کودک و ۳۰ عضو نوجوان، پایدار و فعال هستند.

در سال گذشته نیز از سوی مربیان تعداد چهارهزار و ۹۶۶ جلد کتاب به اعضای کودک و نوجوان امانت داده شد و ۱۶۰ دانش‌آموز سه مدرسه بسطام، تحت پوشش طرح «کانون، مهارت، زندگی» قرار گرفت و دو روز در هفته خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به آنها ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =