کد خبر: 288448
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
بازدید 473
گرامی‌داشت روز قدس در کانون سمنان

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با شرکت در راهپیمایی روز قدس و برپایی ایستگاه ادبی، حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با شرکت در راهپیمایی روز قدس و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و برپایی ایستگاه ادبی، حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

براساس این گزارش، به‌همت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی ایستگاه ادبی با عنوان «زیتون در خون» در محل میدان بسیج این شهرستان برگزار شد.

اعضای کودک مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان با شرکت در فعالیت‌های فرهنگی مانند معرفی سرزمین فلسطین و اهمیت آن برای جهان اسلام، معرفی کتاب «دیروز ایران، حالا فلسطین» و روخوانی کتاب «اینجا سرزمین من است» با روز جهانی قدس آشنا شدند و در ادامه، اعضا به رنگ‌آمیزی تصویری از مسجدالاقصی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخ اسلام پرداختند.

در پایان برنامه نیز برای تشویق به حضور اعضا در حماسه‌ی پرشور، مسیر و زمان راهپیمایی این‌روز اعلام شد.

گفتنی است؛ مربیان سایر مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان، پس از آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان با سرزمین فلسطین و دفاع از کودکان مظلوم غزه و علت نامگذاری روز قدس، آنها را به شرکت در این حماسه تشویق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =